Vážený zákazníku,
pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v našem e-shopu, postupujte prosím následovně:
1. Zásilkovna
Stačí se vydat na nejbližší výdejní místo Zásilkovny a sdělit obsluze unikátní kód 92356318. Obsluha vytvoří štítek dopravy, který umístí na váš balík a zboží bude předáno k dopravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 7-14 dnů od podání zásilky v rámci ČR.
2. DPD
Stačí pohodlně kliknout https://rmp.dpdgroup.com/015/on-design a vytvořit si štítek dopravy, který umístíte na váš balík a zboží bude vyzvednuto na vámi zadané adrese, nebo ho odnesete na výdejní místo dle vašeho vlastního výběr. Následně bude předáno k přepravě zpět k nám. Zboží obvykle obdržíme do 2 pracovních dní od podání zásilky v rámci ČR.
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu při vyřízení reklamace. Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s našimi službami i nadále spokojeni.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
info@maximalshop.cz
S pozdravem, Reklamační oddělení e-shopu Maximalshop